Protest…prostesc

Ma enervez ca viata se poate schimba intr-o secunda. Adica e chiar naspa. Viata se poate schimba de la un telefon, de la un sms, de la un mail. Dela o convorbire cu un prieten, cu un doctor. Pai daca iti spune ca mai ai atata de trait ce dracu sa mai faci? Planurile de viitor se rastrang la perioada pe care o mai ai. Afli ca urmeaza sa te dea compania afara. Economiile nu mai merg la banca pentru viitorul apartament ci merg pe rate si mancare. Viata se poate schimba intr-o secunda si eu m-am hotarat sa protestez. Stiu ca este ceva prostesc. Adica toate lumea traieste cu asta zi de zi si uite ca nu a murit nimeni din asta. Corect, nu a murit nimeni dar eu m-am hotarat sa protestez.

Avand in vederea sta, eu as dori ca de acum inainte sa ma anunte si pe mine cineva cand ceva major urmeaza sa se intample in viata mea. Sa ma pregatesc si eu. Inteleg ca este frumos sa ai surprize pentru ca fac viata foarte palpitanta. Destinul este cela care decide ce urmeaza sa se intample. Foarte bine. Rog destinul sa imi dea un preaviz sa ma pregatesc. Vreau sa fiu pregatit.

Lasă un răspuns

