Promit ca nu ma beu

Oare de cate ori am spus fraza asta? Si jur ca am incercat🙂

Ma trezesc cateodata dimineata si primul lucru la care ma gandesc dupa ceva chef este ca jur ca nu mai beau. Apoi, vine dracusorul din mine si spune: tu pe cine minti, ma? Pana la 18 ani nu am baut deloc. Aveam doar sport in cap. Pana m-au imbatat colegii de liceu. facusera un pariu ca tot reusesc ei sa ma imbete. A doua zi, a fost prima data cand am jurat. Stramb, din pacate. Si uite asa. Am inceput cu beri. Apoi un whisky mic. Apoi gata cu berea ca face burta. Trecem pe vin. De la vin avem tensiune. Ce dracu mai putem bea? Tuica am incercat dar nu pot. Pur si simplu nu pot. dar promit ca nu mai beu…

Cand eram mai mic si mergam pe langa cate o carciuma de  cartier si vedeam niste omuleti la 6 dimineata pe terasa, imi spuneam: eu asa nu ajung. No bine no. Am facut-o si pe asta🙂 O viata avem nene! Una si gata. Am facut, am incercat, a iesit si gata. Dar promit ca nu mai beu.

Da, mai beu din cand in cand. O bere, doua beri. Un vin. Bautura nu e buna, dar dezleaga ;imbi, suflete si te face sa spui adevarul. Uneori mai mult decat e bine sa spui dar e bun si asa. Bem ca sa zambim sau sa ne distram. Be, ca sa iesim din normalitate si cotidian. Ooooooo, da, stiu. Exista si alte metode. Dar daca ar trebui sa aleg intre droguri si beutura, alegerea ar fi simpla. Echilibru? Da. trebuie sa existe. Si eu iar promit ca nu mai beu🙂

E bine sa stii cand sa te opresti. Dupa primul pahar si apoi sa ii lasi pe ceilalti sa se dea in spectacol. Stii care e faza? Ca am fost odata la o nunta la care am baut bere fara alcool si ceilalti beau de rupeau. Pe cuvant ca nu am inteles nici o gluma. Nici sa ma duca altii acasa nu am ajuns. Dar macar m-am simtit bine.

Per ansamblu? promit ca nu mai beu. Mult.🙂

1 comentariu »

  1. […] Promit ca nu ma beu Mon Oct 18, 2010 20:52 pm Oare de cate ori am spus fraza asta? Si jur ca am incercat Ma trezesc cateodata dimineata si primul lucru la care ma gandesc dupa ceva chef este ca jur ca nu mai beau. Apoi, vine dracusorul din mine si spune: tu pe cine minti, ma? Pana la 18 ani nu am baut deloc. Aveam […] […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

