Penibilitatea la rang de arta

La OTV a fost invitata Jennifer Rush. Chiar nu am nici o problema cu asta. Nu am avut nici atunci cand invitata a fost Sandra. Sau Samatha Fox. Chiar nici o problema. Niste artiste a caror muzica am ascultat-o cand mergeam la zilele de nastere al colegilor din clasele 1-4 si mergea mag-ul de duduia. Frumoasa muzica. Imi place si acum. Partea proasta este ca eu nu cerd ca artistii astia au ajuns atat de rau incat sa vina la o televiziune de doi lei din Romania. Ma intreb ce impresari au? Cine ii consilieaza in ceea ce priveste imaginea lor? Cred ca un singur impresar: ze money..

Mai mult de cat atat, trecand peste faptul ca au aparut la OTV mai am o problema. Daca au ramas fara impresar au considerat necesar sa isi concedieze si persoana responsabila cu vestimentatia? Daca ma uitam la Jennifer Rush cum era imbracata sau daca imi aduc aminte de cum era Sandra pe ceva platou de filmare de la noi acum ceva timp, mi se intoarce stomacul pe dos. Chiar nu cred ca suncile si celulita expusa la maxim fac parte din placerile mele. Inteleg ca ai o varsta. Felicitari pentru cariera pe care ai avut-o sau o ai. Dar chiar asa sa iti bati joc de imaginea ta? Inteleg ca trebuie sa iti faci un nume chiar si acum. Inteleg ca multi barbati inca tanjesc dupa picioarele Sandrei sau sanii Samathei Fox. No problem. Dar ai 60 de ani acum. Plus TVA unii/unele. Si TVA-ul chiar a crescut.

Existe si persoane care arata foarte bine si la varsta asta. Sophia Loren a pozat in calendar Pirelli si arata chiar foarte bine. Bravo ei.

Sa nu uit. Iurie Darie va spune ceva? Muschetarul Roman, BD, etc. Ati vazut ce a ajuns? Da-mi Doamne minte la 60 de ani te rog! Sa nu uit de bunul simt.

1 comentariu »

  1. […] Penibilitatea la rang de arta Mon Oct 18, 2010 19:24 pm La OTV a fost invitata Jennifer Rush. Chiar nu am nici o problema cu asta. Nu am avut nici atunci cand invitata a fost Sandra. Sau Samatha Fox. Chiar nici o problema. Niste artiste a caror muzica am ascultat-o cand mergeam la zilele de nastere al colegilor din clasele 1-4 si mergea mag-ul de duduia. […] […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

