Tarom

Tarom anunta de ceva timp extraordinarul parteneriat cu SKY Team. Sau poate face parte din categoria asta a super extraordinarelor companii de transport. De ceva timp tot calatoresc cu aceasta ompanie si m-am gandit sa imi prezint concluziile:

1. Nimeni nu te baga in seama.

2. Avionul nu decoleaza niciodata la timp.

3. Mai mult decat atat avionul nu ajunge niciodata la timp desi, in timpul zborului, pilotul ne anunta ca vom ajunge la ora X. Noi ajungem la ora Y.

4. Mai mult decat atat nimeni nu isi cere scuze si nimeni nu iti spune nimic.

M-am hotarat sa fac plangere la TAROM. Si atat le scriu pana mi se va raspune.

2 comentarii »

  1. […] Tarom Sun Aug 15, 2010 17:16 pm Tarom anunta de ceva timp extraordinarul parteneriat cu SKY Team. Sau poate face parte din categoria asta a super extraordinarelor companii de transport. De ceva timp tot calatoresc cu aceasta ompanie si m-am gandit sa imi prezint concluziile: 1. Nimeni nu te baga in seama. 2. Avionul nu decoleaza niciodata la timp. 3. Mai mult […] […]

  2. pilot de cursa lunga si foarte lunga said

    parteneriatul s-a realizat ca sa-si vanda Sky Team avioanele la second hand. am fost si eu cu taromul si mi-am dat seama ca am zburat cu acelasi avion de la munchen la frankfurt (am scris pe bratul scaunului „je was here” cu pixul) acum vreo 3 ani.
    pai normal ca le-au vandut ca nici Luft%$#@sa nici K*M nu se incadrau in orare cu avioanele astea. CE NU E CLAR ???:))))))))))))))))))). doar ca erorile erau de cateva minute.
    la care se adauga erorile in ETA ale pilotilor mioritici si conform teoriei propagarilor erorilor, ajung sa fie sensibil sesizabile de catre calatori. AUM E SI MAI CLAR??? :))))

    raspunde si tu la tel. cand m-ai sunat dormeam…te pup

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

