Crede si nu cerceta!

Deja am spus de cateva ori ca nu am nimic cu Doamne Doamne, dar am cu preotii. Sincer, cred ca stiu doar cativa care merita resptectul si stima mea. Nu ca as fi o persoana foarte importanta dar sunt si eu un suflet… Aici pe Pamant.

Acum ceva timp faceam zapping cu ajutorul telecomenzi (adica derulam programe, cica este expresie noua). Bun asa. Ajung eu pe OTV. Era 8 dimineata si vad si eu pe un preslavit de asta de cunoscator al Bibliei povestind si impartasind cuvantului Domnului. pe cuvant daca stiu de ce mi s-a oprit degetul mare de la mutat pe programul urmator. Si el zicea asa. Era la inceputul discursului acest stimabil asa ca ascultati: in Biblie spune ca Dumnezeu ne iarta de orice pacate si ca este iertator si asa si asa. Chestie pe care sunt sigur ca o stiti cu totii. Dupa ce a vorbit cateva minute pe subiectul amintit anterior, a trecut la subiectul zilei…

Bun, si subiectul zilei era inchinaciunea falsa. Ca sa va explic, inchinaciune falsa, citez: „Vegheaţi… ca nu cumva să vă stricaţi şi să vă faceţi un chip cioplit, sau o înfăţişare a vreunui idol, sau chipul unui om, sau chipul vreunei femei, sau chipul vreunui dobitoc de pe pământ, sau chipul vreunei păsări care zboară pe cer… Blestemat să fie omul care va face un chip cioplit sau un chip turnat, căci este o urâciune înaintea Domnului” (Deut 27,15; 4,15-20.23-30).”

Bun asa. Sa recapitulam. La inceputul emisiunii, stimabilul respectiv spunea ca Dumnezeu este milostiv si ne iarta pacatele. Ne ajuta, este langa noi. Undeva pe la mijlocul emisiuni, cand a ajuns la subiectul emisiunii, a inceput sa bage tare din tolba cu sageti. S-a terminat cu milostenia si cu iertarea. Trecem la chestii grele. Spunea asa: Dumnezeu va blestema 3 generatii pe cel care se inchina fals. Adica cel care isi face chip cioplit, etc. Samd. Si asa mai departe.

Analiza: la inceput Doamne Doamne ierta tot, acum, la mijlocul emisiunii blastama 3 generatii. Concluzie: ILOGIC. Asta e parerea mea. Daca ii intrebi pe ei, raspuns cu fraza deja arhicunoscuta: CREDE SI NU CERCETA!

Repet: nu am nimic cu Doamne Doamne. Astia in schimb, preotii, marea lor majoritate, habar nu am despre ce vorbesc. Sau, in cel mai rau caz, isi bat joc de oameni.


2 comentarii »

  1. Bravo frate =D> . Da-mi si mie id tau de mess.. ca vad ca mergem pe aceaisi parere.

  2. adrian.popa@ymail.com

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

