iPad. Acelasi nou si de actualitate

Toata stima si respectul pentru felul in care Apple isi promoveaza produsele. Acum se pare ca a ajuns si in Romania. Mi-am facut precomanda la iPad de cand am auzit ca apare. Dupa 3 aprilie stateam si asteptam ce nebunul sa vad cand imi ajunge. Intr-o zi ma suna un prieten si imi spun ca pe emag poti sa iti faci precomanda la iPad si livrarile incep din 15 aprilie. Iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Sun la firma la care mi-am facut precomanda si ii intreb despre data de livrare. Nu stiu. Asta a fost raspunsul. Pai macar aproximativ, ceva. Nimic. Ok, zici eu, atunci imi anulez precomanda.

Intru pe site la emag, fac precomanda, imi trimit ei mail si imi confirma ca totul este ok. Beton. Mor de nerabdare.

Acelasi prieteni ma suna a doua zi si imi spune ca Apple a anuntat faptul ca livrarile catre Europa vor incepe undeva la sfarsitul lui mai datorita numarului mare de livrari din state. Peste 500.000 de bucati.

Parerea mea? Cineva este super destept la emag. Apple anuntase deja ca nu dau decat 2 bucati pe customer. Emag a anunta chestia cu precomenzile si cu livrarile incepand cu data de 15., Sunt sigur ca nu aveau nici un iPad. Si-au facut un megatrafic pe site-ul lor. In plus aveau si ceva promotie la bitdefender. Deci, castig pentru ei. Si-au facut si o baza de date de potentiali clienti. Super tare. Alt castig pentru ei. Asta da marketing.

Asa ca… Felicitari doamnei sau domnului care a venit cu ideea de precomenzi la iPad pe emag!

Lasă un răspuns

