Omul si ideea

Ministrii noi, idei noi. Idei noi. Probleme noi. Probleme noi. Solutii inventive.

Pe bune. Nu pot sa numesc altfel ultima trasnaie a dlui ministru Cseke Attila. Omul asta este pus pe fapte mari. Dupa renumita taxa pe fast food avem o noua idee. Actul normativ adoptat prevede masuri care dau posibilitatea autoritatilor sa verifice daca persoana care a solicitat concediul medical necesita, intr-adevar, ingrijiri medicale. La momentul aprobarii certificatului medical, asiguratul va da o declaratie pe propria raspundere prin care va indica adresa la care va fi gasit si isi va asuma aceasta posibilitate de verificare.

Ce inseamna asta din pucnt de vedere logistic. Va trebui sa dai alte declaratii peste declaratii. Alte hartii. Va trebui cineva sa ia legatura cu politia. Politia va trebui platita pentru aceasta activitate. Mai mult decat atat oamenii legii vor avea nevoie de masini pentru a se deplasa la adresa „inculpatului bolnav”. Pentru asta este nevoie de benzina, iar benzina costa.

Hai sa ne mai gandim la o chestie. ce se intampla in cazul in care eu ma imbolnavesc, anunt adresa de acasa. Stau singur, m-am mutat de la ai mei. Brusc mi se face rau si ma mut la mama sa aiba grija de mine. Poate ajung chiar la operatie. Politia ma cauta la mine acasa, locul mentionat de mine in declaratie, si culmea. Nu sunt. Atunci sa vezi. E clar ca am tras statul roman in teapa. Dar eu ma dau de ceasul mortii undeva printr-un spital. Bun. Si acum? Eu pot sa demonstrez ca am fost la spital iar politia poate demonstra ca eu nu am fost acasa. Deci? Cum ramane?

Oare chiar era nevoie de aceasta chestie? Acum?

Lasă un răspuns

