This is it

Am reusit intr-un final apoteotic sa vad si eu acest film. Recunosc ca atunci cand a murit Michael am privit cu nenumarate suspiciuni acest film. Motivul? Am crezut ca este doar o alta forma de a scoate bani dupa un mort. Mai ales ca imediat dupa moartea starului toata presa din lume vuia de articole privind datoriile uriase. Totodata marile companii si case de muzica au reeditat imediat toate albumele castigand o caruta de bani.

In fine, revenind la film. Filmul ne prezinta pregatirile pentru cele 50 de concerte care aveau sa vina anul trecut. Aici incepe nebunia. Ziarele ne prezentau un Michael obosit. Dupa moartea lui s-a spus chiar ca si-a dorit sa moara, ca era terminat psihic si fizic. Inseamna ca eu am vazut alt film. Mie mi s-a parut ca Michael e mai viu de cat era cu mult timp inainte. Sa poti sa te misti cum o face el la 50 de ani este ceva. Felul in care vorbeste cu regizorii, producatorii, dansatorii, nu arata deloc ca este terminat psihic. Ba mai mult mi s-a parut ca este un om foarte cald, echilibrat, care stie foarte clar ceea ce trebuie sa ceara de la cei din jurul lui pentru a avea rezultatul dorit.

Un om obosit psihic si fizic nu pune atat de mult accent pe detaliu. Fiecare pas, fiecare dans sau miscare au fost repetate de nenumarate ori pana in momentul in care se ajungea la perfectiune. Fiecare melodie, spunea el, trebuie sa sune la fel ca si pe album. Asa cum o stie publicul lui. Michael, la 50 de ani, arata ca si la lansarea albumului Bad. Plin de energie, vioi, cu pofta de viata. Asta e omul care si-a dorit sa moara?

Va recomand filmul. Merita sa il vedeti. Merita sa vedeti ca sunt anumite lucruri care vor trai vesnic…

Lasă un răspuns

