Tara arde si babele se piaptana

Sistemul bancar din Romania o duce cum o duce. Unele banci au inceput chiar sa isi prezinte bilantul pe anul trecut (BT, BRD, de exemplu). Altele tac chitic si nu spun nimic. Ceea ce mi se pare foarte distractiv, lucru pe care l-am observat prin sediile unor banci de la noi, este ca, acum in perioada de criza, au aparut idei noi. Nu va speriati, nu e vorba de dobanzi preferentiale, relansarea creditarii si alte chestii care sunt in avantajul nostru, al muritorilor de rand.

De exemplu, la Reiffeisen Bank angajatii au fost incurajati sa-si exprima hobby-urile. In ultima vreme gasesti tot chestii funny prin sediile de bani. O minge de fotbal, poze personale, etc. Din cate am inteles asta face parte din programul pilot numir „Friendly Banking”. Cica sunt mai fericiti clientii atunci cand intra intr-un sediu de banca si se simt ca acasa. Angajatul cu mingea de fotbal iti vorbeste depsre meciul din Liga Campionilor si abia apoi iti spune ca te-a bagat in baza de date a rau platnicilor. Super tare.

– Buna ziua, am vanit sa vorbesc cu Dvs despre reesalonarea ratelor!

– Buna ziua, dar meciul de aseara l-ati vazut? Stiti ca aseara tocmai am venit de la meci, am aterizat la Otopeni si am ajuns cu avionul la Cluj. Azi noapte. Doamne cat sunt de obosit! A fost o caruta de bani, dar merita sa vezi pe Liverpool acasa. Avionul a costat mult, de stat nu am stat. Am cheltuit ceva bani: mi-am luat un tricou cu 50 de euro, o minge cu Liverpool cu 100 de euro. Merita, ca are semnaturi de la toti jucatorii. Mi-am mai luat niste cani si niste fulare. In total 500 euro. Scump, dar a meritat. Asta e hobby-ul meu. Ce ziceti? Dar al Dvs care este?

– Eu am venit sa va rog sa imi reesalonati ratele ca nu am bani sa platesc luna asta. Am fost concediat. Familia mea are nevoie de alte chestii acum. Va rog, daca se poate sa ma amanati si pe mine cu plata 3 luni. Este vorba de 150 de euro pe luna. Adica exact un tricou si o minge cu Liverpool!!!

Unicredit Tiriac a lansat primul card personalizat din Romania. Poti sa iti pui fotografia ta, a cuiva drag din familie sau chiar un peisaj. Garanti Bamk vrea sa lanseze primul card dedicat special doamnelor. Are o oglinda. Ce dracu mai urmeaza? Adevarul este ca oamenii sunt cam stresati cand intra intr-o banca. Rate, dobanzi, etc. Acum, cu noua campanie de imagine a bancilor sunt sigur ca vor intra si vor iesi cu zambetul pe buze. Doamnele vor putea sa se vada in oglinda si vor urmari live cum le cade fata la auzul noilor dobanzi, iar barbatii vor putea face schimb de impresii despre ultimul meci in timp ce recalculeaza rata!

Beton!

Lasă un răspuns

