Cura de slabire

Aloha!

Am slabit 5 kg intr-o luna. De la 107 la 102. De ce? Am fost la o doamna care se zice ca este nutritionista si mi-a dat ceva regim. Mananc chiar bine. Peste non stop, bicuiti cu fibra si fructe.

Nu pot sa spun ca imi este super bine dar ma tin de recomandari. Daca vrei cu adevarat poti. Adidas Torsion🙂

Daca ajungeti careva la doamna de la Polus in Cluj, de la Natur House sa stiti ca functioneaza recomandarile. Cu putin ajutor, ajung la 98, targetul meu🙂

Lasă un răspuns

