Ce avem in rucsac?

Cat cântareste viata voastra? Imaginati-va pentru o clipa ca aveti un rucsac in spate… Vreau sa simtiti chingile ce va apasa umerii… Le simtiti? Si acum vreau sa impachetati tot ce-ati adunat in viata voastra. Incepeti cu lucrurile marunte. Lucrurile din sertare si de pe rafturi. Decoratiunile si colectiile. Simtiti greutatea pe masura ce le adaugati. Acum, incepeti sa puneti lucrurile mai mari. Hainele, lustrele, veiozele, lenjeriile, aparatul TV. Rucsacul ala ar trebui sa fie destul de greu in acel moment. Treceti la cele si mai mari. Canapeaua, patul, masa de bucatarie. Bagati totul in el… masina, bagati-o acolo… Casa, chiar daca ai o garsoniera sau o casa cu doua dormitoare, vreau ca sa bagati totul in rucsacul ala.

Acum incercati sa mergeti.E cam greu, nu-i asa? Asta e ceea ce noi insine, ne facem zilnic. Ne incarcam pâna când nu ne mai putem misca. Si sa nu cumva sa gresiti. Miscarea este viata.

Acum, o sa dam foc la rucsacul ala. Ce-ati vrea sa scoateti afara din el ? Fotografiile ? Fotografiile sunt pentru oameni ce nu-si pot aminti. Beti niste GinSeng si ardeti fotografiile. Sau mai bine lasati sa arda totul si imaginati-va trezindu-va maine fara nimic.

Este revigorant, nu-i asa ?

Nu este ceva ce am scris eu. este din filmul „Up in the air”. Mie mi-a placut foarte tare partea asta. Cand a trebuit sa fac si eu la fel si sa imi pun in rucsac cele mai importante lucruri a fost cam greu. Atunci cand le avem pe toate, atunci cand nu ne gandim ca le putem pierde, nu ne gandim la cat este de important fiecare lucru de langa noi, fiecare OM, fiecare prieten, amic, iubita, sotie etc.

Azi povesteam cu cineva la un training ca cel mai usor este sa spui oamenilor o poveste din care fiecare sa scoata ceea ce i se potriveste. Ii motivezi, ii faci sa spuna „vai de steaua mea ce prost am fost cand am facut aia sau aia”. Partea proasta stiti care e? ca la vorbe toti suntem buni. Faptele ne omoara!

Lasă un răspuns

