De ce mi-am facut blog?

Acum ceva timp am fost la prima intalnire de la Open Caffe din Baia Mare. Faina lume. In jurul meu plin de blogeri, eu fiind doar la inceput. Unii dintre ei castiga destul de multi bani din chestia asta, altii vor castiga sigur dupa cum i-am vazut. Singurul motiv pentru care mi-am facut blog este ca ma ajuta la partea de comunicare cu oamenii. Ma ajuta sa imi pun ordine in fraze cand scriu un mail la job sau cand fac o prezentare. In plus de asta in momentul in care vrei sa scrii ceva pe blog trebuie sa citesti. Mai in stanga, mai in dreapta dar trebuie citit. Mai citesti un site de stiri, un blog, mai vezi o emisiune la TV si uite asa iti vin idei. Da Doamne Doamne si se mai intampla cate o trasnaie si te lauzi cu ea pe blog-ul propriu si personal.

E faina si comunitatea asta. Azi am invatat cum pana mea sa folosesc twitter-ul! Nu cred ca il voi folosi ca nu ma pasioneaza dar cel putin am adaugat ceva in capatana. Sincer, mi-as dori sa scriu mai des dar sa ma trasneasca daca am timp. Fac eu cumva!

O seara placuta!

2 comentarii »

  1. Vlad Ionut said

    Iti doresc succes si, daca-mi permiti, ocupa-te putin si de punctuatie sau macar fa un scop din asta.

  2. danke🙂
    astept sugestii

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

