Azi am invatat ceva!

Ca nu te poti pune cu prostu’ si cu sistemu’. La ITM Baia Mare legea este intr-un fel. La ITM Cluj legea este in alt fel iar la Targu Mures, normal, in alt fel. Daca la Cluj esti amendat pentru o zi intarziere a depunerii contractelor de munca, la Baia Mare te lasa lumea in pace. Se bucura ca ii angajezi. Pai nu e aceeasi lege? Nu este exact aceeasi lege scrisa negru pe alb? Este la fel si pentru mine si pentru celalalt. Si atunci de ce pana mea se aplica diferit?

La un moment dat am avut probleme cu un genunchi. Ruptura de ligamente incrucisate. 6 doctori, 5 opinii. Pai nu fac aceeasi facultate? Nu invata dupa exact aceleasi carti? Genunchiul meu nu este la fel in poza pe care o vede fiecare? In fine..

O fapta. 2 procese. 2 judecatori. 2 verdicte diferite. Cum pana mea??? La fel: nu este aceeasi lege? Acelasi cod penal? Acelasi inculpat? Si stiti ce este cel mai nasol? Ca amandoi judecatorii sunt acoperiti de lege!

Ramane intrebarea: care sistem? care PROST?

Lasă un răspuns

