De ce nu imi place la cinema?

Nu imi place pentru ca e plin de prosti. In dreapta mea suna un telefon, cu manele bineinteles. In stanga mea unul plescaie popcorn, iar in spatele meu este unul care mananca un meniu big mac. Nu imi place la film pentru ca se aplauda cand doi actori se pupa. Nu imi place la film pentru ca striga in sala „F***-ooo maaaa”. Nu imi place la film pentru ca este aglomeratie si la intrare si la iesire, lumea intrand si iesind precum o turma.

Si te gandesti ca daca mergi la un spectacol de teatru sau la un concert cu Tudor Gheorghe ar trebui sa fie mai diferit. Am fost la un astfel de concert si lumea facea poze cu blitz din doua in doua minute. Inregistra cu telefonul. Fac pariu ca primul lucru pe care l-au facut cand au ajuns acasa a fost sa puna filmuletele pe youtube. Desi li s-a spus sa isi inchida telefoanele si sa nu mai faca poze, degeaba. In secunda urmatoare suna telefonul, tare bineinteles, iar un dobitoc raspunde. Vorbind la fel de tare bineinteles.

Asta cum se numeste? 7 ani de acasa lipsa?

Lasă un răspuns

