Criza, frate…Criza

A trecut si Craciunul, in curand vom intra in noul an. A fost un an greu. De criza. Oamenii nu au bani, oamenii nu au ce pune pe masa. Nasol. Chiar imi pare rau. Cu toate astea in zilele in care am fost in mall-uri, situatia era cu totul si cu totul alta. Nici un loc de parcare, oamenii se calcau pe picioare. Intru si eu ca tot omul sa imi cumpar ceva in Auchan si ce imi este dat sa vad? Plin frate! Pai unde e criza atunci? Unde sunt oamenii care apar in fiecare zi la televizor si spun cat le este de greu? Unde sunt oamenii care se plang ca viata in Romania este foarte grea? Daca te uiti in dreapta sau in stanga ta la coada de la casa vezi doar oameni care au cosurile pline. Si daca ne uitam in cos nu arata deloc ca si an de criza. Cica inflatia se calculeaza in felul urmator: se ia un cos care are in el cele trebuitoare fiecarei familii, ma refer aici la produsele de baza. Se calculeaza cat costa acel cos la un moment dat avand in vedere preturile de pe piata. Raportul dintre ceea ce am obtinut azi si ceea ce am obtinut la ultimul calcul este inflatia. Asta asa cam „grosomodo”. Pai daca stam sa ne uitam la cosurile romanilor de la coada de supermarketuri o luam razana!!!

De unde au romanii bani? De ce se plang romanii ca nu au bani? De ce fac greve romanii daca nu au bani, nu au posibilitati si oportunitati, in an de criza cu ocazia sarbatorilor nu se vede nici o economie. Vei spune ca si-au facut economii! Ei da, hai ca asta e super tare!

Ne plangem de fiecare data pentru ca nu stim sa facem altceva! Dam vina pe guvernanti, dam vina pe parlamenttari, dam vina pe vecini! Dam vina pe toata lumea mai putin pe cei care sunt cu adevarat vinovati! NOI!

Lasă un răspuns

