De ce l-am impuscat pe Ceausescu?

Am si eu o intrebare? De ce puii mei l-am impuscat pe Ceausescu? Pai daca stam bine sa ne gandim PIB-ul in 89 era de cateva sute de milioane de dolari si datoria externa a Romaniei nula. Adica zero. Bun fratilor. In spiritul traditional romanesc am luat o hotarare. Macar de am fi luat-o noi dar in fine. Am facut revolutie si l-am impuscat pe stimabilu’. Bun si asta, pot sa admit ca libertatea este bunul cel mai de pret al oricarui om de pe planeta asta! Bun, si apoi ce am facut?

Am pus presedinte pe un fost comunist, apoi un papagal care chiar nu am inteles ce legatura avea el cu viata politica. A revenit comunistul si acum avem un capitan de nava. Bun si asta! Si cu economia ce ati avut frate? Ca a mers doar in jos! Acum avem o datorie externa de nu reusim sa numaram zerorurile de dupa prima cifra!

Unde e libertatea? Libertatea este in faptul ca putem spune ce vrem, cand vrem, und evrem? Las-o moarta nene!

81.2% din salariul unui roman este reprezentat de cheltuielile cu alimentele, medicamentele si utilitatile. Restul ramane pentru ce? Si atunci vin si va intreb de unde pana mea are romanul bani sa cumpere aparatemente noi, masini noi, chestii prin casa si in plus concedii pe afara? Stiti cum? Ia credite! Ca sa isi ia un credit si este si foarte „destept” isi ipotecheaza apartamentul proprietate personala. Si de aici s-a dus dracului cuvantul libertate. Pai bai fratilor voi nu vedeti ca nu facem altceva decat sa muncim pentru banci? Stiti ce se intampla daca nu iti poti plati ratele? Vine banca, iti ia casa, o vinde, tu ramai fara casa si mai mult decat atat vei ramane dator bancii pana iti termini de platit creditul! Stiti cum se numeste asta? O forma de sclavagism modern!

Pentru asta l-am impuscat pe Ceausescu?

6 comentarii »

  1. Alex said

    pot spune ca ai dreptate mah !

  2. Nicu Ceausescu said

    Ma voi intoarce… http://www.ceausescu.cc

  3. andreea said

    doamne, cata dreptate iti dau…am 16 ani sh ma ingrozesc nenorocitii astia cum ne fura si cat imprumuta de la FMI, numai ca sa le fie lor bine…X(X(X(

  4. ASEZATI-VA LINISTITI LA LOCURILE VOASTRE…MA VOI INTOARCE PENTRU CA AM VAZUT CA NU SE MAI POATE
    CINE E DORNIC SA SE INSCRIE IN NOUL PARTID PCR(PARTIDUL CETATENILOR DIN ROMANIA) SA CA CONTACTEZE LA E-MAIL
    CU STIMA SI RESPECT DRAGII MEI TOVARASI !!!

  5. dan said

    :)) nu va convine cu baselu’ ? ceausescu a lasat tara fara datorii, domul base, realesul, o baga in datorii, si ghice ce? o sa ii dam inapoi toti, TOTI, Noi TOTI(cetatenii) vom da inapoi TOTI(banii+dobanda). Nu ca e o tara frumoasa? Vezi? Ia de la Basescu!! (M. Badea)

  6. Anto said

    frate desi ai partea ta de dreptate in parlament sunt mai multi comunisti decat crezi, de ce? deoarece nu suntem capabili sa ne alegem un leader sau sa ne alegem un sistem democrat care la urma urmei sa fie pe plakul nostru…asa ca orcat am vrea sa facem ceva o sa fim mereu cu un pas in fata shi cu doi inapoi!!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

