Mi-e dor…

Mi-e dor de zilele in care ma trimiteau parintii sa cumpar paine pe cartela! Mi-e dor de zilele in care stateam cu tata la coada la benzina de cu seara pana dimineata! Mi-e dor zilele in care abia asteptam sa vina sambata si duminica sa vedem desene animate sau filmul cu racheta alba zburand printre stele! Mi-e dor de cascadorii rasului de duminica! Mi-e dor de ziele in care mergeam cu Dacia la bunici si nu era aglomeratie pe strazi! Mi-e dor de zilele in care exista doar berea Ursus la sticla urata de jumate de litru! Mi-e dor de zilele in care aveam mingi cu 18 si mingi cu 35 si cel care avea cu 35 era mai smecher! Mi-e dor de revistele cu Pif si cu Rahan! Mi-e dor colectiile de machetute pe care le aducea cineva din Germania pe sub mana! Mi-e dor de colectionat timbre si de facut ierbare si insectar! Mi-e dor de traforaj si de facut garduri de sarma la orele de atelier! Mi-e dor de scoala care era scoala! Mi-e dor duminicile in care mergeam cu tata la film si lumea chiar se uita la film! Mi-e dor de prajitura broscuta de pe vremuri! Mi-e dor pistolul cu ventuza pe care il reparam ca nu tragea cum vroiam! Mi-e dor de jocurile cu indieni si cowboy, omuletii de pe vremuri!

Mi-e dor de vremea aia pentru singurul motiv ca atunci nu era atat de multa nesimtire si ipocrizie!

Azi? Pentru toate exista Mastercard!

Lasă un răspuns

