Ninge fratele meu alb

Baaaaaa!! Ninge!! M-am trezit azi dimineata si am fost surprins. Afara ninge! Ma uit in calendar: alta surpriza: decembrie! 16 decembrie! Doamne ce surpriza! Ies afara si ma uit spre cer: chiar ningea, nu isi batea cineva joc de noi si se juca cu un tun de zapada adus de pe ceva partie care a dat faliment. Ningea, pur si simplu! Asta da surpriza. Sa ninga in decembrie! Ce faza bai frate bai! Ma apropi de masina si acolo alta surpriza frate! Masina mea a devenit alba, de la zapada. Nu aveam matura asa ca am curatat si eu masina cum am putut. Ma gandeam si eu asa: ce surpriza ca ninge iarna!

Ma urc in masina, stau putin sa se dezabureasca geamurile, ca de, e iarna! Plec la drum spre servici si realizez ca nu sunt singurul care a fost surprins! La radio se vorbeste despre o tara intreaga surprinsa ca e decembrie si ca ninge! Mai mult decat atat masinile care trebuie sa dezapezeasca sunt blocate te miri pe unde! Asta da surpriza!

Si uite asa Oprescu cere ajutorul armatei sa poata dezapezi! Cred ca si el a fost surprins sa vada dimineata cand s-a dat jos din pat ceva alb pe geam!

Romania este singura tara in care ninge in fiecare an (in decembrie ca sa fiu mai exact) iar romanii sunt un popor care sunt mereu surprinsi de acest fapt! Tara paralizeaza! Doar ninge fratele meu alb! Ce sa facem? Si se zicea ca America este tara tuturor posibilitatilor… Un drac…

1 comentariu »

  1. buna,

    arunca si tu o privire pe blogul meu:
    http://www.questioare.com
    si daca iti place ce anume gasesti pe acolo, adauga-l in lista ta de bloguri.

    multumesc anticipat,

    Strumfita

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

