Am muscat din mar

Apple? Imac? Cred sincer ca asta este viitorul omului care vrea ceva de la un calculator. Stiti ce super extra mega fain? Au astia de la apple o multime de alte gadget-uri pe care le imperechezi super simplu. Ca sa nu mai vorbim de sincronizare cu iphone!! Totusi cea mai tare descoperire a secolului dupa parerea mea ramane wireless, iar cei de la apple au stiu tsa profite la maxim de aceasta inventie. HTC? Suna bine! Dar HTC nu stie sa se vanda parerea mea! Itunes este the best si uite asa iphone a mai crescut o steluta in ochii mei🙂

Este totusi ceva la care trebuie sa te gandesti inainte sa iti iei un calculator de la apple indiferent ca este imac si laptop! Are pages si numbers in loc de word si excel. Totusi daca te apuci de facut surfing pe net gasesti ceva openoffice pentru apple sau ceva varianta de office pentru acelasi apple. Asa ca nasoala treaba cu marul asta!

Hai sa va mai spun ceva! nu sunt colocatari, adica virusi. Nu am antivirus si nu am problema actualizarii la infinit a antivirusului. Nasoala treaba, nu-i asa?

P.S. mai descopar cate ceva si va mai zic🙂

2 comentarii »

  1. Ciprian said

    Exista Microsoft Office pt Mac🙂
    Exista si Virusi pt mac (extrem de putini, deci intr-adevar, nu creaza probleme:) ) dar si Antivirusi pt acest sistem de operare.

    Recomandare: Pune pe el si Window, in paralel, cred ca iti va placea ce bine merge😉

    Ciprian

    • adi said

      este insignifiant nr de virusi de pa apple fata de windows
      din cate am inteles pe apple sunt 7 sau 8
      merci de sfat

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

